Wydawca "Polski" chce utrzymać sprzedaż i powalczyć o Mazowsze

Grupa Polskapresse zamierza w tym roku utrzymać sprzedaż "Polski" na ubiegłorocznym poziomie, budować czytelnictwo oraz wzmocnić pozycję na Mazowszu. Na...

Grupa Polskapresse zamierza w tym roku utrzymać sprzedaż "Polski" na ubiegłorocznym poziomie, budować czytelnictwo oraz wzmocnić pozycję na Mazowszu. Na razie wydawca nie podjął decyzji o podniesieniu ceny okładkowej gazety. Jak przekazała Dorota Stanek, prezes zarządu Grupy Wydawniczej "Polskapresse", będzie to zależało m.in. od sytuacji gospodarczej, reklamowej, kursu euro oraz ceny papieru. Taką decyzję o zmianie ceny wydawca może podjąć po pierwszym kwartale br. Średnia łączna rozpowszechniania płatnego razem wszystkich tytułów regionalnych Polskapresse objętych tytułem "Polska" w listopadzie ub.r. wynosiła 331,8 egz.

Według planów spółki w ciągu dwóch trzech lat "Polska" powinna zwiększyć swoją sprzedaż na Mazowszu do 30-40 tys. egz. Obecnie kształtuje się ona na poziomie 18-20 tys. egz. (dane wydawcy).

W tym roku Grupa Polskapresse zamierza mocno inwestować w internet. Według Doroty Stanek to medium ma stać się istotnych źródłem przychodów dla grupy. Bliższych szczegółów nie podaje. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.