Ogilvy PR zwycięzcą przetargu Zelmera

Agencja Ogilvy PR wygrała przetarg na obsługę public relations spółki Zelmer. W drugim etapie konkursu pokonała siedmiu konkurentów, których nazw...

Agencja Ogilvy PR wygrała przetarg na obsługę public relations spółki Zelmer. W drugim etapie konkursu pokonała siedmiu konkurentów, których nazw nie ujawniono. Zadaniem agencji zaproszonych do finału przetargu było przedstawienie propozycji komunikacji marki Zelmer w 2009 roku oraz oszacowanie podziału budżetu.

Ogilvy PR odpowiada za kompleksową obsługę marki Zelmer w zakresie PR produktowego. Do głównych zadań agencji należą przede wszystkim: doradztwo w zakresie strategii i komunikacji marki, launche nowości produktowych, bieżące zarządzanie kontaktami z mediami. Liderem projektu jest Agnieszka Rejer-Mellin, senior account manager. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.