AWR "Wprost" wydziela biuro reklamy tygodnika "Wprost"

AWR "Wprost" zmodyfikowało strukturę działu reklamy i powołało biuro reklamy tygodnika "Wprost". Jego dyrektorem została Monika Godewska-Płużańska będąca do tej...

AWR "Wprost" zmodyfikowało strukturę działu reklamy i powołało biuro reklamy tygodnika "Wprost". Jego dyrektorem została Monika Godewska-Płużańska będąca do tej pory kierownikiem działu. Do zespołu biura reklamy dołączył Roman Celiński, nowy key account manager. Ostatnio związany był z "Dziennikiem", gdzie kierował zespołem sprzedażowym sekcji nieruchomości. Wcześniej pracował w dziale sprzedaży bezpośredniej dziennika "Puls Biznesu".

Do działu kolportażu AWR "Wprost" dołączył Maciej Czajka. Odpowiada za analizę i optymalizację nadziałów. Wcześniej pracował w HDS Polska, gdzie kierował zespołem analityków przygotowujących nadziały prasy. Odpowiadał też za współpracę z wydawcami m.in. w zakresie zamówień i regulacji sieci sprzedaży. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.