Grzegorzewska-Półtorak i Mierzejewska zmieniają kompetencje w Nivei

Aneta Grzegorzewska-Półtorak została nowym brand managerem kategorii produktów bath care w dziale brand marketingu Nivea Polska. Przez ostatnie trzy lata...

Aneta Grzegorzewska-Półtorak została nowym brand managerem kategorii produktów bath care w dziale brand marketingu Nivea Polska. Przez ostatnie trzy lata pracowała w sekcji public relations. Jednocześnie Magdalena Mierzejewska, która również do tej pory pracowała w strukturach public relations, została assistant brand managerem marek Nivea Baby i Bambino. Zastąpiła na tym stanowisku Julię Gabryś, która obecnie odpowiada za markę Nivea Deo.

Do czasu zamknięcia tego wydania DS "MMP" nie udało nam się ustalić, kogo zastąpiła Aneta Grzegorzewska-Półtorak. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.