Grupa PZU planuje dwa przetargi na obsługę działań w internecie

Grupa PZU wkrótce rozpisze dwa przetargi na obsługę działań marketingowych w internecie. Do każdego z nich marketer zamierza zaprosić pięć,...

Grupa PZU wkrótce rozpisze dwa przetargi na obsługę działań marketingowych w internecie. Do każdego z nich marketer zamierza zaprosić pięć, sześć agencji. Firmy mają zostać wybrane do końca marca br.

Jeden z przetargów obejmuje: obsługę strategiczną, przygotowanie kreacji, zakup mediów internetowych, pozycjonowanie w wyszukiwarkach (SEM/SEO), marketing afiliacyjny, performance marketing, PR internetowy, social marketing i działania niestandardowe z nurtu Web 2.0 i Web 3.0. Do przetargu ma zostać zaproszonych maksymalnie pięć, sześć dużych agencji interaktywnych.

Drugi konkurs dotyczy stworzenia i obsługi nowego serwisu internetowego i intranetowego PZU. Do niego również marketer chce zaprosić pięć, sześć agencji.

W obu przypadkach zainteresowane firmy mogą przesyłać oferty do końca przyszłego tygodnia. Wtedy marketer poprosi wybrane agencje o przedstawienie credentials. Pierwsze oferty już napłynęły, ale przedstawiciele Grupy PZU nie informują, od jakich firm pochodzą. Z agencjami zostaną podpisane umowy obowiązujące do końca 2009 r. z opcją przedłużenia.

Obecnie za obsługę stron WWW Grupy PZU odpowiada agencja interaktywna Supermedia Interactive. Agencją strategiczno-kreatywną marketera jest Leo Burnett.

Ponadto Grupa PZU finalizuje przetarg na dom mediowy - negocjuje koszty z Initiative Warszawa i Starlinkiem, z którym obecnie współpracuje - i prowadzi przetarg na agencje wspierające firmę w zakresie działań BTL i eventów. (TWI)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.