Adam Śmiłowski dyrektorem strategicznym Change Integrated
Adam Śmiłowski awansował na stanowisko dyrektora strategicznego grupy Change Integrated. Do tej pory zajmował stanowisko senior strategic plannera, a pracę...
Adam Śmiłowski awansował na stanowisko dyrektora strategicznego grupy Change Integrated. Do tej pory zajmował stanowisko senior strategic plannera, a pracę działu strategii nadzorował Marek Żołędziowski, CEO grupy Change Integrated.
Śmiłowski pracuje w branży siedem lat, z czego trzy lata spędził w agencji BBDO, trzy lata w G7 oraz rok w Change Integrated. Pracował nad strategią launchową kampanii reklamowej Heyah oraz nadzorował badania na potrzeby tych działań, opracowywał strategię relaunchowej kampanii Kinder Bueno. Ponadto pracował jako strateg wspierający największe marki na polskim rynku, m.in.: Era, Telekomunikacja Polska, Winterfresh, Orbit, Pepsi, Gillette, Heinz-Pudliszki czy PZU).
W Change Integrated kieruje pracami zespołu strategicznego prowadzonymi dla wszystkich marek klientów obsługiwanych przez grupę, m.in.: Aster, BMW, GlaxoSmithKline, Grupa Żywiec, Link4, Play i Polpharma.
Wraz ze Śmiłowskim dział strategii grupy liczy obecnie cztery osoby. (AMS)