Maria Kierzkowska została dyrektorem zarządzającym ACR

W internetowym domu mediowym ACR SA należącym do grupy K2 Internet SA zmieniono strukturę. Maria Kierzkowska, dotychczas na stanowisku group...

W internetowym domu mediowym ACR SA należącym do grupy K2 Internet SA zmieniono strukturę. Maria Kierzkowska, dotychczas na stanowisku group head, które zlikwidowano, awansowała na stanowisko dyrektora zarządzającego i zajmuje się marketingiem oraz działaniami HR i PR. Jej dotychczasowe obowiązki, czyli zarządzanie działem obsługi klienta, przejęła Wioletta Łada-Szewczenko, client service & media planning director.

Maria Kierzkowska jest związana z ACR od trzech lat. - Od tego roku będziemy realizować opracowaną wspólnie z zespołem strategię marketingową, której celem jest silna promocja firmy. Wciąż za mało osób z branży wie, jakie mamy doświadczenie i jak szeroki jest wachlarz świadczonych przez nas usług na rynku reklamy internetowej - zapowiada Kierzkowska.

Obecnie firma prowadzi rekrutację na stanowisko new business consultanta, a w najbliższym planuje powiększenie zespołów obsługi klienta i planningu.

Dotychczas dyrektorem zarządzającym ACR była prezes zarządu Jolanta Zaczek-Sakouhi, która obecnie odpowiada za zarządzanie finansami firmy i główne decyzje biznesowe.

Działami specjalizacyjnymi w ACR kierują teraz: Wioletta Łada-Szewczenko (client service & media planning), Magdalena Czachowska (affiliate marketing), Marcin Siekierski (sem & conversion), Ilona Wicherkiewicz (new business & strategy; to nowy dział w firmie) i Adam Chowański (e-mail marketing).

ACR istnieje od maja 2005 roku i zatrudnia 17 osób. Jego główni klienci bezpośredni to: AIG PTE, Provident, Hochland, Hotel Club, International Masters Publishers, Nutricia i Commercial Union. (TWI)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.