Paweł Kolenda odpowiada za badania ilościowe w IQS; zmiany w sprzedaży
Paweł Kolenda objął stanowisko senior research managera w firmie badawczej IQS & Quant Group i będzie odpowiedzialny za analizy ilościowe....
Paweł Kolenda objął stanowisko senior research managera w firmie badawczej IQS & Quant Group i będzie odpowiedzialny za analizy ilościowe. Ostatnio pracował w firmie badawczej Bases należącej do The Nielsen Company, gdzie zajmował się realizacją projektów głównie na potrzeby rynku rosyjskiego. Wcześniej był związany z Millward Brown SMG/KRC. Przed przejściem do tej firmy pracował w IQS & Quant Group, rozwijając projekty ilościowe.
IQS podjął również decyzje w sprawie reorganizacji pracy działu sprzedaży. Stanowisko dyrektora sprzedaży objęła Joanna Gawroniak związana z firmą od maja 2006 r. Ostatnio pracowała jako kierownik jednego z zespołów badawczych, specjalizując się w realizacji projektów badawczych dotyczących telekomunikacji, finansów i branży FMCG. Jej pracę w strukturach sprzedażowych ma wspierać Adrian Foltyn jako konsultant marketingowy (w IQS pracuje od lutego 2007 r., wcześniej związany z Avonem i Procter & Gamble). (JP)