Wystartowała kampania prelaunchowa nowego Opla Insignia
Sieć internetowej reklamy wideo V2Media oraz agencja interaktywna Hypermedia rozpoczęły realizację prelaunchowej kampanii nowego modelu Opel Insignia z portfolio General...
Sieć internetowej reklamy wideo V2Media oraz agencja interaktywna Hypermedia rozpoczęły realizację prelaunchowej kampanii nowego modelu Opel Insignia z portfolio General Motors. Kampania w internecie obejmuje kilkadziesiąt witryn wyselekcjonowanych z portfolio sieci BizOn Media, m.in. portale: Gazetaprawna.pl, eGospodarka.pl, MSP.Money.pl, Podatki.pl.
GM na potrzeby kampanii używa formy expand vstitial (expand vstitial jest formą layerową, w której użytkownik sam inicjuje emisję wideo o dużej rozdzielczości; w początkowej fazie wyświetlane są jedynie spot o małej rozdzielczości i zachęta do interakcji) z billboardem.
Opel Insignia (następca Vectry) jest adresowany do odbiorcy biznesowego, cieszącego się niezależnością i ceniącego dobry smak.
Działania w internecie są wsparciem kampanii w telewizji, która jest pierwszym etapem działań wprowadzających nowe auto z portfolio GM na polski rynek. Szczegóły na jej temat nie zostały ujawnione. (BG)