Reklama nowego modelu Kia Soul ma trafić do czterech grup docelowych
Agencja Paralotna przygotowała kampanię launchową nowego modelu z portfolio Kia Motors Polska - Kii Soul. Komunikacja jest wynikiem opracowanej przez...
Agencja Paralotna przygotowała kampanię launchową nowego modelu z portfolio Kia Motors Polska - Kii Soul. Komunikacja jest wynikiem opracowanej przez agencję strategii, która przedstawia Soul jako samochód dla osób młodych duchem, pełnych pasji.
Kreacja została zróżnicowana na cztery grupy docelowe - w prasie i internecie będą osobne odsłony dla kobiet, mężczyzn, młodzieży oraz dla młodych modnych rodziców. Agencja zaprojektowała również stronę poświęconą Soulowi, na której można przeczytać więcej informacji nt. nowej marki, jak również wziąć udział w wyjątkowym konkursie "Hulaj, dusza", w którym główną nagrodą jest nowa Kia Soul oraz wiele innych atrakcyjnych nagród.
Akcja reklamowa prowadzona jest w internecie (m.in.: Onet, Wirtualna Polska, Pudelek.pl, Nasza-klasa.pl) i prasie ("Media & Marketing", "Party", "Viva!", "Gala", "Logo", "Twój Styl", "Avanti", "In Style", "Elle", "Machina", "Film", "Focus", "National Geographic", "National Geographic Traveler", "Max Magazine", "SnowBoard", "BikeBoard", "Press", "Marketing & More", "Przedszkolak", "Mamo, to ja", "Twój Maluszek", "Mam dziecko", "Twoje Dziecko").
Kolejne działania promujące model Kia Soul planowane są na cały bieżący rok, ich przygotowanie także należy do Paralotnej. (AMS)