Laboratory & Co. realizuje badanie neuromarketingowe dla MTV Networks Polska

MTV Networks Polska nawiązała współpracę z firmą badawczą Laboratory & Co. specjalizującą się w projektach neuromarketingowych. Efekty współpracy mają zostać...

MTV Networks Polska nawiązała współpracę z firmą badawczą Laboratory & Co. specjalizującą się w projektach neuromarketingowych. Efekty współpracy mają zostać ogłoszone podczas konferencji "Neuroconnections", która odbędzie się na początku lutego br. w Krakowie. Wiadomo, że badanie ma na celu poznanie reakcji widzów z dwóch krajów - Polski i Australii - na wybrane telewizyjne produkcje muzyczne oraz preferencji w wyborze wideoklipów i artystów. W trakcie realizacji badania dokonano m.in. pomiaru reakcji emocjonalnych, które towarzyszyły oglądaniu teledysków przez uczestników projektu. Pod uwagę wzięto utwory popularnych polskich artystów (m.in. Dody i zespołu Feel), gwiazd międzynarodowych i wykonawców australijskich. Kierownictwo MTV Networks Polska deklaruje, że uwzględni wybrane wnioski badania Laboratory & Co. przy programowaniu zawartości muzycznej wybranych stacji ze swojego portfolio (MTV Polska, VH1 oraz Viva Polska). Wartość projektu badawczego nie została podana. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.