Ssangyong Poland w br. zwiększy aktywność na outdoorze i w internecie
Polskiemu oddziałowi koncernu motoryzacyjnego Ssangyong Poland nie grozi bankructwo ani upadłość - uspokajają jego przedstawiciele w Polsce. Ssangyong Motor boryka...
Polskiemu oddziałowi koncernu motoryzacyjnego Ssangyong Poland nie grozi bankructwo ani upadłość - uspokajają jego przedstawiciele w Polsce. Ssangyong Motor boryka się z problemami finansowymi i jak donosi prasa, może zbankrutować. Koncern zwrócił się o sądową ochronę przed wierzycielami. Sąd w Seulu ma miesiąc na podjęcie decyzji. Może otoczyć koncern ochroną lub rozpocząć proces postępowania upadłościowego.
Andrzej Paczkowski odpowiedzialny za marketing w Ssangyong Poland zapewnia jednak, że aktualna sytuacja koncernu w Korei nie ma wpływu na funkcjonowanie polskiego oddziału. - Samochody, które zamówiliśmy, zostały już wyprodukowane, więc zagrożenia dla naszej działalności nie ma - mówi Paczkowski.
W tym roku Ssangyong zmieni nieco strategię komunikacji swoich marek samochodowych. W ub.r. głównymi kanałami komunikacji były radio i telewizja. W br. reklamy telewizyjne zostaną ograniczone, bo jak mówi Paczkowski, nie przyniosły koncernowi spodziewanych korzyści. - Chcemy w tym roku bardziej skupić się na reklamie zewnętrznej, bo pozytywnie buduje wizerunek. Zwiększymy też aktywność w internecie - zapowiada Paczkowski.
Niewykluczone, że w bieżącym roku Ssangyong nawiąże stałą współpracę z agencją reklamową. Nie wiadomo jednak jeszcze, kiedy miałoby to nastąpić. Dotychczas marketer przy kreacji reklam współpracował tylko ze studiem graficznym. Na stałe współpracuje jedynie z domem mediowym Vizeum. (BG)