Nissan Europe ma rozwijać projekt eCRM

Firma motoryzacyjna Nissan Europe wybrała agencję interaktywną TMW do obsługi i rozwoju narzędzia eCRM. Agencja zajmie się budową i zarządzaniem...

Firma motoryzacyjna Nissan Europe wybrała agencję interaktywną TMW do obsługi i rozwoju narzędzia eCRM. Agencja zajmie się budową i zarządzaniem scentralizowaną bazą danych, z której korzystać będą wszystkie oddziały Nissana w Europie. Agencja dodatkowo zajmie się rozwojem strategii związanej z e-mailingiem.

Agencja współpracuje z Nissanem od 2007 roku. Dotychczas zajmowała się realizacją działań z zakresu marketingu bezpośredniego. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.