Stelmachów odpowiada za sprzedaż, a Jakubiec za marketing Look TV

Do działu sprzedaży Look TV, telewizji w sieci salonów fryzjerskich, dołączyły dwie nowe osoby. Tatiana Stelmachów objęła stanowisko dyrektora sprzedaży....

Do działu sprzedaży Look TV, telewizji w sieci salonów fryzjerskich, dołączyły dwie nowe osoby. Tatiana Stelmachów objęła stanowisko dyrektora sprzedaży. Zastąpiła na nim Aleksandrę Jakubiec, która została dyrektorem marketingu i promocji. To nowe stanowisko w Look TV.

Tatiana Stelmachów ostatnio była szefem zespołu handlowego TV Puls, a wcześniej pracowała jako dyrektor działu pism młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer i była związana z biurem reklamy TVP i RTL 7/IP Polska oraz Adventure Team.

Piotr Jaremka przeszedł do Look TV na stanowisko menedżera ds. sprzedaży z TV Puls, gdzie pełnił podobną funkcję. Wcześniej pracował jako zastępca dyrektora ds. klientów bezpośrednich i szef działu sponsoringu w Grupie Radiowej Agory (Złote Przeboje, Roxy FM).

Look TV nadaje program w salonach fryzjerskich (sieć ponad 400 salonów w Polsce i zasięg ok. 450 tys. widzów miesięcznie). Klientami Look TV do tej pory byli: Motorola, Arctic, Inspire - Christina Aquilera, Sholl, Orange, Raffaello firmy Ferrero, Visine, Nizoral, Apart, Replay. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.