Young & Rubicam Poland kompleksowo obsługuje Jetix Europe

Polski oddział Young & Rubicam rozpoczyna obsługę dziecięcych kanałów telewizyjnych Jetix należących do The Walt Disney Company. Współpraca obejmuje: outsourcing...

Polski oddział Young & Rubicam rozpoczyna obsługę dziecięcych kanałów telewizyjnych Jetix należących do The Walt Disney Company. Współpraca obejmuje: outsourcing działań marketingowych, doradztwo strategiczne, działania public relations i działania reklamowe.

W pierwszym etapie obok opracowania strategii i planów na rok 2009 Young & Rubicam wesprze działania promocyjne kanału Jetix Play. Agencja będzie również odpowiedzialna za promocję launchu nowej strony internetowej Jetiksa. Ponadto zajmie się obsługą public relations obu stacji telewizyjnych. W skład aktywności PR wejdą: obsługa biura prasowego, relacje z mediami, partnerami biznesowymi, program publicity i corporate communications.

- Powierzona nam obsługa budżetu Jetiksa znacznie wykracza poza zwykłe działania reklamowe. Wyodrębniony zespół wraz z klientem w centrali w Londynie jest w rzeczywistości działem marketingu, który będzie odpowiedzialny za tworzenie planów marketingowych i ich realizację na rynku polskim w celu osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych - mówi Beata Mońka, chairman & CEO Young & Rubicam Brands Warszawa.

Zespół ten będzie funkcjonował jako klient dla pozostałych spółek w grupie i partnerów zewnętrznych, którym będzie powierzał oraz nadzorował realizacje poszczególnych działań reklamowych i mediowych.

Współpraca z Jetix Europe jest wynikiem przetargu - nie wiadomo jednak, jakie firmy brały w nim udział. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.