Wydawnictwo Murator kończy współpracę z CR Media

Murator SA (czasopisma, "Super Express") podjął decyzję zakończeniu współpracy z firmą CR Media Consulting i samodzielnej sprzedaży reklam w swoich...

Murator SA (czasopisma, "Super Express") podjął decyzję zakończeniu współpracy z firmą CR Media Consulting i samodzielnej sprzedaży reklam w swoich tytułach. Obecnie spółka zachęca potencjalnych klientów, aby wszystkie zapytania o oferty oraz zlecenia reklamowe kierować bezpośrednio do działu agencyjnego (magazyny) oraz do działu współpracy z agencjami i klientami strategicznymi ("Super Express"). CR Media również zostały poinformowane o decyzji zarządu Muratora. Jak powiedział Rafał Oracz, dyrektor generalny CR Media Consulting, między firmami nie było podpisanej formalnej umowy o współpracy. Jego zdaniem to domy mediowe zadecydowały o przekazywaniu zleceń reklamowych do Muratora za pośrednictwem CR Media. Według Oracza wydawca miał zbyt wysokie oczekiwania reklamowe w stosunku do tego, co umożliwia obecnie rynek. Podkreśla jednocześnie, że zakończenie współpracy nie zmniejszy atrakcyjności oferty CR Media. Jednocześnie nie udało nam się uzyskać komentarza ze strony Muratora.

Grupa ZPR od kilku miesięcy realizuje strategię usamodzielniania swojej sprzedaży reklam w mediach do niej należących. Takie działania podjęła m.in. w Grupie Radiowej "Time" (poza m.in. ofertą Drapacz Chmur). (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.