Samsung reklamuje telefon z zaawansowanymi funkcjami foto
Samsung Electronics Polska rozpoczyna dzisiaj kampanię telefonu komórkowego Samsung Pixon pod hasłem "Życie zaskakuje. Uchwyć to". Jej celem jest zaprezentowanie...
Samsung Electronics Polska rozpoczyna dzisiaj kampanię telefonu komórkowego Samsung Pixon pod hasłem "Życie zaskakuje. Uchwyć to". Jej celem jest zaprezentowanie 8-megapikselowego aparatu fotograficznego oraz innych zaawansowanych funkcji fotograficznych, jakimi wyróżnia się najnowszy model. Kampania obejmuje: dwutygodniową (16-31 stycznia br.) emisję w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN CNBC, Discovery, TV Biznes, Polsat News), 1,5-miesięczną obecność w prasie (tygodniki opinii i dzienniki), reklamy w internecie (portale biznesowe i informacyjne) oraz na outdoorze (billboardy w dużych miastach oraz dedykowane formy reklamy na lotnisku Okęcie). Za adaptację globalnej kreacji odpowiedzialna jest agencja GonnaBe, media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom. (MB)