Dziecięce Piccolo wspierane ogólnopolską kampanią

Należąca do Ambry marka musującego napoju owocowego dla dzieci Piccolo wystartowała z ogólnopolską kampanią reklamową. W ramach działań prowadzonych pod...

Należąca do Ambry marka musującego napoju owocowego dla dzieci Piccolo wystartowała z ogólnopolską kampanią reklamową. W ramach działań prowadzonych pod hasłem "Piccolo. Nuda się nie uda" w największych stacjach telewizyjnych pojawią się spoty reklamowe w formacie 3D. Bohaterem filmu reklamowego jest Piccolo Boy, który rozkręca szampańską dziecięcą imprezę. Kampania, która potrwa do końca grudnia br., obejmuje: TVP, TVN i Polsat oraz kanały tematyczne: Jetix, Jetix Play i ZigZap. Wsparciem reklam TV będą layouty prasowe w magazynach branżowych, kobiecych i lifestyle'owych.

Marka Piccolo we współpracy z portalem Wirtualna Polska uruchamia również specjalny serwis dotyczący organizacji imprez dla dzieci. W serwisie znajdują m.in. pomysły na zabawę, propozycje prezentów itp.

Za kreację reklam prasowych odpowiada agencja GonnaBe. Autorami spotu reklamowego są Artur Kopp i Tomasz Piątkowski. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.