Kimberly-Clark we Francji intensywnie reklamuje pieluszki
Firma Kimberly-Clark dwa lata po przejęciu francuskiego brandu pieluszek Peaudoce, rozpoczęła aktywne działania promocyjne. Bardzo intensywną kampanię reklamową dla Peaudoce...
Firma Kimberly-Clark dwa lata po przejęciu francuskiego brandu pieluszek Peaudoce, rozpoczęła aktywne działania promocyjne. Bardzo intensywną kampanię reklamową dla Peaudoce (jej nakłady są o 70 proc. wyższe w porównaniu z poprzednią i wynoszą 2,4 mln USD) przygotował paryski oddział agencji Ogilvy & Mather Worldwide. Równolegle firma K-C wprowadziła na francuski rynek nowy rodzaj pieluch Swimmers należących do linii Huggies (kupiła ją w 1994 r). Są to pieluszki, w których dzieci można kąpać, jako że wg badań przeprowadzonych przez K-C 85 proc. dzieci pomiędzy 6. i 36. miesiącem życia pływa przynajmniej raz do roku. K-C posiada 26-proc. udział we francuskim rynku pieluszek.