Polscy zwycięzcy festiwalu Ad Age - The Best Competition
Po raz pierwszy zwycięskie prace z festiwalu Kreatura '98 wzięły automatycznie udział w dorocznym festiwalu organizowanym przez tygodnik Advertising Age....
Po raz pierwszy zwycięskie prace z festiwalu Kreatura '98 wzięły automatycznie udział w dorocznym festiwalu organizowanym przez tygodnik Advertising Age. Wśród nagrodzonych w kategorii druk znaleźli się - w kolejności - Czajkowski & Brajdić (kampania dla restauracji Tortilla Factory), Saatchi & Saatchi ("Dr Toyota & Mr. Corolla"), Grey (Bosman Browar Szczecin), Leo Burnett ("EB Tour de Pologne"). Nagrodzeni za reklamy telewizyjne to: Grey (Alima Gerber, Frugo Białe i Czarne - "Jak oni to robią"), DMB&B (Boehringer Ingelheim, Ginsana), J. Walter Thompson/Parintex (Wizja TV - "Fani"), Grey (Axel Springer Polska - "Computer World"). (AMS)