Visa podsumowała promocję

11 maja Visa International oraz 9 banków podsumowały ubiegłoroczną akcję reklamową i promocyjną oraz wręczyły dwie główne nagrody. Nagrody przyznano...

11 maja Visa International oraz 9 banków podsumowały ubiegłoroczną akcję reklamową i promocyjną oraz wręczyły dwie główne nagrody. Nagrody przyznano w dwóch kategoriach: dla osoby, która w czasie trwania promocji nabyła kartę systemu Visa oraz dla osoby, która dokonała taką kartą najwięcej operacji. W obu przypadkach nagrodą była wycieczka do Nowego Jorku. Wcześniej rozlosowano 132 nagrody rzeczowe i pieniężne o wartości 2 tys. zł każda. Kampanię ATL pod hasłem "Visa ułatwia życie" przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, za BTL odpowiada Tequilla, natomiast obsługę PR robi Burston Marsteller. We wszystkich przypadkach są to sieciowi partnerzy Visy. Kampanię mediową finansowała Visa International, banki zapłaciły za materiały POS, które znalazły się w ich oddziałach. W czasie trwania promocji biorące w niej udział banki wydały 460 tys. kart Visa.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.