Ruszyła piąta edycja konkursu "Mocni wizerunkiem"

Wystartowała piąta edycja konkursu "Mocni wizerunkiem", którego celami są promocja i upowszechnianie działań PR wspierających akcje charytatywne, organizacje, osoby oraz...

Wystartowała piąta edycja konkursu "Mocni wizerunkiem", którego celami są promocja i upowszechnianie działań PR wspierających akcje charytatywne, organizacje, osoby oraz projekty społeczne. Zwycięzców wyłoni jury skupiające specjalistów i praktyków w dziedzinie PR. Finał konkursu odbędzie się podczas kwietniowego Kongresu Public Relations w Rzeszowie. W poprzednich latach laureatami konkursu były m.in.: Canal Plus, Bank BPH, Fundacja Bankowa im. Leopolda Kronenberga, PKP Polskie Linie Kolejowe, Partner of Promotion oraz agencja Alert Media Communications.

Organizatorami konkursu "Mocni wizerunkiem" są Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, agencja Telma Group Communications, Ideo, dziennik "Super Nowości" oraz Radio Rzeszów. W tym roku do organizatorów dołączyła TVP3 Rzeszów. (DD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.