Skandynawska sieć B9 chce przejąć mniejszościowe udziały w polskiej agencji
Skandynawska sieć B9 Group chce przejąć mniejszościowe udziały w polskiej agencji. B9 ma obecnie biura w Finlandii, Szwecji i Rosji....
Skandynawska sieć B9 Group chce przejąć mniejszościowe udziały w polskiej agencji. B9 ma obecnie biura w Finlandii, Szwecji i Rosji. Planuje ekspansję także na kraje bałtyckie, Danię i Norwegię. - Planujemy uruchomienie biura w Polsce do końca 2009 roku, obecnie poszukujemy partnera - mówi J-P Rautamaa, CEO B9 Group.
Sieć należy do holdingu Salomaa Group - największego niezależnego podmiotu na rynku komunikacji
marketingowej w Skandynawii. Obok sieci B9 należą do niej sieć agencyjna Sek & Grey oraz fiński dom mediowy Dagmar.
J-P Rautamaa, CEO B9 Group, jest związany z branżą marketingową od początku lat 90. Przez cztery lata zarządzał agencją Publicis w Finlandii. Do klientów B9 należą m.in. Bang & Olufsen i Skoda. (TW)