Skandynawska sieć B9 chce przejąć mniejszościowe udziały w polskiej agencji

Skandynawska sieć B9 Group chce przejąć mniejszościowe udziały w polskiej agencji. B9 ma obecnie biura w Finlandii, Szwecji i Rosji....

Skandynawska sieć B9 Group chce przejąć mniejszościowe udziały w polskiej agencji. B9 ma obecnie biura w Finlandii, Szwecji i Rosji. Planuje ekspansję także na kraje bałtyckie, Danię i Norwegię. - Planujemy uruchomienie biura w Polsce do końca 2009 roku, obecnie poszukujemy partnera - mówi J-P Rautamaa, CEO B9 Group.

Sieć należy do holdingu Salomaa Group - największego niezależnego podmiotu na rynku komunikacji

marketingowej w Skandynawii. Obok sieci B9 należą do niej sieć agencyjna Sek & Grey oraz fiński dom mediowy Dagmar.

J-P Rautamaa, CEO B9 Group, jest związany z branżą marketingową od początku lat 90. Przez cztery lata zarządzał agencją Publicis w Finlandii. Do klientów B9 należą m.in. Bang & Olufsen i Skoda. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.