Byli dyrektorzy Euro RSCG 4D zakładają agencję Kropka Bordo

Byli dyrektorzy Euro RSCG 4D założyli agencję marketingu zintegrowanego Kropka Bordo. Za przedsięwzięciem stoją: Piotr Małkiewicz (były dyr. kreatywny Euro...

Byli dyrektorzy Euro RSCG 4D założyli agencję marketingu zintegrowanego Kropka Bordo. Za przedsięwzięciem stoją: Piotr Małkiewicz (były dyr. kreatywny Euro RSCG 4D), Jan Lamprecht (były deputy managing director), Dorota Szczepańska oraz Monika Łapczyńska (obie były na stanowiskach group account directorów), będący na równych prawach współwłaścicielami nowej agencji.

Agencję cechuje podejście, które założyciele określają jako "nie całkiem sieciowe". - Chcemy zachować sieciowe standardy obsługi, oferując jednocześnie klientom świeżość i elastyczność, niezależnie od wielkości projektu – mówi Piotr Małkiewicz, obecnie dyrektor kreatywny Kropki Bordo.

Założyciele agencji uważają, że rezygnacja z sieciowych ograniczeń i uwolnienie twórczego potencjału pozwalają na głębsze wniknięcie w świat marki. Poszukują indywidualnych rozwiązań na podstawie dokładnej analizy każdego zagadnienia. - Dzięki przyjętemu rozwiązaniu mamy szansę jeszcze lepiej doradzać klientom w mierzeniu się z wyzwaniami, jakie stawia przed markami coraz bardziej wymagający rynek - mówi Jan Lamprecht, prezes zarządu Kropki Bordo.

Kropka Bordo specjalizuje się w tworzeniu strategiczno-kreatywnych rozwiązań. Według Doroty Szczepańskiej, group account directora, agencja ma już pierwszych klientów, ale na tym etapie nie podała konkretów.

Kropka Bordo zatrudnia obecnie sześć osób. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.