Kampania nowej marki w portfolio LU Polska potrwa trzy miesiące

LU Polska wprowadziło na rynek nowy produkt - krakersy Tuc. Według Magdaleny Potockiej, rzecznika prasowego LU, Polska jest 50. krajem,...

LU Polska wprowadziło na rynek nowy produkt - krakersy Tuc. Według Magdaleny Potockiej, rzecznika prasowego LU, Polska jest 50. krajem, w którym ta marka będzie sprzedawana.

Debiutowi Tuc towarzyszy intensywna kampania reklamowa, która wystartowała 19 stycznia i będzie prowadzona przez trzy miesiące. Obejmować będzie na razie wyłącznie telewizję (TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem). Opracowaniem kreacji zajęła się Euro RSCG Warsaw, planowaniem i zakupem mediów - Starcom.

Krakersy Tuc sprzedawane są w trzech wersjach smakowych: solone, paprykowe i sól z pieprzem, w dwóch rodzajach opakowań (100 g i zbiorcze 3x100 g). (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.