Tan Viet prowadzi kampanię w związku z chińskim Nowym Rokiem

Tan Viet International, importer i dystrybutor produktów orientalnych w Polsce, rozpoczął kampanię związaną z obchodami chińskiego Nowego Roku. Działania promocyjne...

Tan Viet International, importer i dystrybutor produktów orientalnych w Polsce, rozpoczął kampanię związaną z obchodami chińskiego Nowego Roku. Działania promocyjne prowadzone będą głównie w internecie i radiu. Celem akcji trwającej od 19 stycznia do 29 marca br. jest promocja kultury Dalekiego Wschodu i produktów marki TaoTao. Kampanii towarzyszyć będą konkursy oraz degustacje produktów w punktach sprzedaży. Partnerami prowadzonych działań są portal Interia.pl oraz Radio Zet.

Na potrzeby kampanii uruchomiony został portal www.ChinskiNowyRok.pl (autorstwa GoldenSubmarine), w którym można znaleźć informacje dotyczące tradycji obchodów chińskiego Nowego Roku, przepisy noworoczne, horoskop chiński, a przede wszystkim konkurs dla konsumentów.

Kolejny konkurs związany z obchodami chińskiego Nowego Roku trwa już także na antenie Radia Zet. Do 23 stycznia br. słuchacze stacji będą mogli wygrać produkty TaoTao oraz zestawy sprzętu do gotowania firmy Tefal (m.in. parowary i woki).

Działania związane z obchodami chińskiego Nowego Roku uzupełnione będą promocją produktów TaoTao w punktach sprzedaży hurtowej i detalicznej. Wykorzystane zostaną materiały POS: wobblery, zawieszki na regały TaoTao, cenówki, chorągiewki i ulotki. W ramach akcji zaplanowano także przeprowadzenie degustacji mrożonych dań gotowych TaoTao, słodko-pikantnego sosu chili TaoTao i czosnkowego sosu chili TaoTao. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.