Koncepcja cen stojących na głowie podkreśla wysokie rabaty w Hyundaiu
Hyundai Motor Poland prowadzi ogólnopolską kampanię promującą wyprzedaż samochodów z 2008 roku. Kampania pod hasłem "Cenowy zawrót głowy " potrwa...
Hyundai Motor Poland prowadzi ogólnopolską kampanię promującą wyprzedaż samochodów z 2008 roku.
Kampania pod hasłem "Cenowy zawrót głowy " potrwa do połowy lutego. Działania o zasięgu ogólnopolskim prowadzone są w stacjach radiowych i internecie. W prasie realizowane są działania lokalne, głównie przez dilerów Hyundaia.
Wykorzystana w reklamie koncepcja "cen, które stanęły na głowie" ma na celu podkreślenie wyjątkowo wysokich rabatów i korzystnej oferty na modele z gamy Hyundaia. Jednocześnie grafika reklamy, w przypadku której część tekstu pisana jest do góry nogami, ma przykuć uwagę odbiorcy i pozwolić wyróżnić się na tle komunikatów promocyjnych innych marek.
Za kampanię odpowiadają agencje ChocolAd z Krakowa (kreacja) oraz ZenithOptimedia Group (planowanie i zakup mediów). (BG)