Haribo ruszyło z kilkutygodniową kampanią gum Maoam

W tym tygodniu wystartowała kampania reklamowa gum Maoam (Haribo). Przez najbliższe cztery tygodnie w telewizji ogólnopolskiej oraz dziecięcych kanałach tematycznych...

W tym tygodniu wystartowała kampania reklamowa gum Maoam (Haribo). Przez najbliższe cztery tygodnie w telewizji ogólnopolskiej oraz dziecięcych kanałach tematycznych będzie można zobaczyć taneczny spot "Maoam breakdance". Wsparcie kampanii stanowią działania prowadzone w prasie oraz internecie - przez cały styczeń trwa intensywna kampania w kluczowych portalach. Maoam otrzyma również wsparcie public relations w postaci informacji prasowych oraz konkursów w prasie i internecie.

Adaptacją holenderskiej reklamy Maoam zajęło się Studio Altea. Wyboru mediów dokonał dom mediowy Media Group, natomiast za działania PR towarzyszące kampanii odpowiada agencja Effective Public Relations. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.