Nowy Okocim zadebiutuje prawdopodobnie na początku lutego

Carlsberg Polska, który planuje relaunch marki piwa Okocim (o czym wstępnie informowaliśmy w DS MMP 30 grudnia ub.r.) prawdopodobnie z...

Carlsberg Polska, który planuje relaunch marki piwa Okocim (o czym wstępnie informowaliśmy w DS MMP 30 grudnia ub.r.) prawdopodobnie z pierwszymi działaniami ma zamiar wystartować w pierwszym tygodniu lutego - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Z naszych informacji wynika, że piwo będzie dostępne w wyróżniających się, tłoczonych butelkach.

Projekt utrzymywany jest w ścisłej tajemnicy, nie udało nam się ustalić, która agencja reklamowa odpowiedzialna będzie za tę operację. Carlsberg współpracuje obecnie przede wszystkim z Saatchi & Saatchi oraz Red8 Communications Group, ale nie wiadomo, czy któraś z tych agencji przygotowuje zaplanowany launch.

Okocim na początku lat 90. był obok Żywca najbardziej rozpoznawaną ogólnopolską marką piwa. Jednak brand w 2004 r. po serii nieudanych relaunchów zniknął z półek. Okocim występuje dziś wyłącznie w odmianie Mocne i jako niszowe Okocim Palone.

Marketer nie komentuje wiadomości o relaunchu Okocimia. (AMS, TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.