Inneov wprowadza nowy wariant nutrikosmetyków - nie ostatni w tym roku

Inneov Polska wkrótce wprowadzi do sprzedaży nowy wariant nutrikosmetyków Inneov skóra sucha. Jest to już szósty preparat tej marki. W...

Inneov Polska wkrótce wprowadzi do sprzedaży nowy wariant nutrikosmetyków Inneov skóra sucha. Jest to już szósty preparat tej marki. W tym roku marketer planuje jeszcze dwa kolejne debiuty, jednak na razie nie podaje szczegółów.

Jak mówi Karolina Tlałka, group product manager Inneov, segment nutrikosmetyków jest w początkowym etapie rozwoju. Preparaty włączane są do kategorii suplementów diety. Według danych firmy blisko 20 proc. Polaków deklaruje, że zażywa suplementy diety. - Najważniejszym strategicznie dla nas produktem jest Inneov przeciw starzeniu. To pierwszy produkt wprowadzany na polski rynek, który zapoczątkował rozwój marki w Polsce. Najwięcej sprzedajemy Inneov gęstość włosów. Bardzo dobrze przyjęła się gama produktów przeciw cellulitowi, które są na drugiej pozycji pod względem sprzedaży - dodaje Tlałka.

Debiutowi Inneov skóra sucha towarzyszyć będzie kampania reklamowa w prasie i internecie. Za adaptację reklamy prasowej odpowiada Publicis. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się ZenithOptimedia. Wartość budżetu nie została podana.

Inneov Polska to wspólne przedsięwzięcie L'Oreala i Nestle. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.