P&G wprowadzi prosprzedażową akcję kilkunastu marek w Carrefourze
Swiift przygotowała zimową odsłonę akcji promocyjnej Procter & Gamble "Rodzinna kraina" prowadzonej w sieci hipermarketów Carrefour. Agencja opracowała kreację, zarządza...
Swiift przygotowała zimową odsłonę akcji promocyjnej Procter & Gamble "Rodzinna kraina" prowadzonej w sieci hipermarketów Carrefour. Agencja opracowała kreację, zarządza projektem oraz produkcją materiałów reklamowych. Odpowiada za działania shoppermarketingowe P&G.
Program "Rodzinna kraina" jest cykliczną akcją kierowaną do konsumentek mających rodzinę. W promocję zaangażowano marki koncernu: Ariel, Fairy, Bonux, Oral-B, Lenor, Pampers, Naturella, Vizir, Braun, Head & Shoulders, Blend-a-med, Gillette, Always, Olay i Wellaflex. Mechanizm promocji polega na zakupie dwóch produktów marek P&G i wysłaniu SMS-a na podany numer. Do wygrania są laptopy. (JD)