Unilever Polska realizuje program konsumencki dla marek Cif i Domestos

Unilever Polska realizuje program konsumencki dla marek Cif i Domestos. Celem akcji jest wzrost sprzedaży obu marek. Akcja oparta jest...

Unilever Polska realizuje program konsumencki dla marek Cif i Domestos. Celem akcji jest wzrost sprzedaży obu marek.

Akcja oparta jest na mechanizmie programu konsumenckiego. Może w niej wziąć udział każdy, kto dokona zakupu produktów Cif i Domestos na kwotę 30 zł i zgłosi się z dowodem zakupu do saloników Kolportera, gdzie będzie mógł odebrać nagrodę. Nagrody to 30 tys. dwukomorowych wiader marki Curver.

Akcja będzie wspierana kampanią ATL i BTL. Promocja jest prowadzona w 720 salonikach prasowych Kolportera. Akcję realizuje agencja Kolporter Promocja realizująca samplingi oraz kampanie na nośnikach reklamowych. Spółka należy do Grupy Kapitałowej "Kolporter". (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.