FireFly Group wydziela markę odpowiedzialną za dostarczanie technologii

W lutym w ramach grupy reklamowej FireFly powstanie marka FireFly Technology dostarczająca zaawansowane technologie internetowe i mobilne. Na starcie podmiot...

W lutym w ramach grupy reklamowej FireFly powstanie marka FireFly Technology dostarczająca zaawansowane technologie internetowe i mobilne. Na starcie podmiot będzie tworzyć 15 osób. Na razie agencja nie informuje, kto będzie jego szefem.

FireFly Technology został wydzielony z agencji FireFly Creation (dawniej FFCreation) i powstał na bazie jej działu technologicznego. Jak informują przedstawiciele agencji, dział technologiczny jest od początku jednym z filarów jej działalności (od 2007 r. agencja pracuje z wykorzystaniem własnego systemu CMS o nazwie Effecta24). FireFly Technology będzie dostarczać zaawansowane technologie internetowe i mobilne, w szczególności w zakresie obsługi baz danych klientów, realizowania usług hostingowych, dalszego rozwoju rozwiązań technologicznych grupy, rozwoju usług mobilnych na platformy: Android, Symbian, Microsoft i iPhone, wdrażania światowych rozwiązań technologicznych oraz tworzenia rozwiązań internetowych w technologiach PHP, Java i Dot Net. Nowy podmiot będzie zarówno wspierać technologicznie komunikację marketingową realizowaną przez tworzące grupę agencje FireFly Creation i Freszlab (o utworzeniu FireFly Group pisaliśmy w DS "MMP" z 16 grudnia 2008 r.), jak i pozyskiwać oraz obsługiwać klientów we własnym zakresie.

Stworzenie FireFly Technology grupa uzasadnia rosnącym zainteresowaniem internetem i nowymi mediami oraz brakiem na rynku podmiotów oferujących technologiczną obsługę w tym zakresie.

FireFly Group oferuje zintegrowane kampanie z kluczową rolą internetu i nowych technologii (FireFly Creation to agencja komunikacji zintegrowanej i interaktywnej bazująca na nowych mediach, a Freszlab to agencja usług marketingowych specjalizująca się w działaniach BTL). (TWI)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.