Mather i Starcom autorami kampanii promującej sieć kawiarni Stop Cafe

PKN Orlen rozpoczął kampanię reklamową mającą wprowadzić i wypromować sieć kawiarni pod marką Stop Cafe na stacjach Orlenu. Kreację kampanii...

PKN Orlen rozpoczął kampanię reklamową mającą wprowadzić i wypromować sieć kawiarni pod marką Stop Cafe na stacjach Orlenu. Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, spot telewizyjny wyprodukowało studio OTO, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Launch marki wspierać będzie kampania promocyjna, której podstawowym celem jest tzw. trial, czyli zachęcenie gości korzystających ze stacji Orlen do spróbowania kawy w sieci Stop Cafe.

Głównym założeniem kampanii wprowadzającej markę jest pokazanie Stop Cafe jako miejsca, w którym w miłej atmosferze można się napić dobrej kawy. Autorzy kampanii twierdzą, że Stop Cafe ma nie być jedynie kolejną funkcją dodaną do stacji paliw - "kącikiem gastronomicznym", ale ma stać się samodzielną marką, która jest w stanie obronić się jakością swoich produktów.

Kampania potrwa do 22 lutego br., film reklamowy wyreżyserowany przez Willa van der Vlugta, znanego z kampanii reklamowych m.in. dla wiodących światowych marek producentów kawy i czekolady, będzie emitowany m.in. w TVP, TVN i Polsacie.

Agencja Mather wygrała budżet tego projektu w wyniku wewnętrznego konkursu między agencjami obsługującymi PKN Orlen, a spot telewizyjny został poddany badaniu neuromarketingowemu przeprowadzonemu przez firmę Lab.

Sieć Stop Cafe i Stop Cafe Bistro to ponad 400 kawiarenek na terenie kraju. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.