Nokia uruchamia własny serwis z kontentem mobilnym
Fiński producent telefonów komórkowych Nokia udostępnił użytkownikom serwis zawierający wiadomości ze świata, z dziedziny muzyki oraz informacje o gwiazdach pochodzące...
Fiński producent telefonów komórkowych Nokia udostępnił użytkownikom serwis zawierający wiadomości ze świata, z dziedziny muzyki oraz informacje o gwiazdach pochodzące m.in. z Reutersa czy "Rolling Stone". Serwis nazwany Here and Now jest adresowany do osób w wieku 18-35 lat. Został zintegrowany z już istniejącym site'em Nokia.mobi. Nokia po raz pierwszy stworzyła własny serwis z kontentem. Dotychczas Nokia.mobi był swego rodzaju bramą do internetu przede wszystkim z pewną liczbą linków.
Tom Henriksson, szef Nokia Interactive Advertising, przyznaje, że celem marketera jest skłonienie użytkowników do częstszego odwiedzania Nokia.mobi i spędzania na nim jak najwięcej czasu, co przełoży się na atrakcyjność serwisu dla reklamodawców.
Nokia jest największym producentem telefonów komórkowych na świecie z 38-proc. udziałem w globalnym rynku.
Na Nokia.mobi reklamowały się już takie firmy i marki, jak: BMW, American Express czy Universal Pictures. ("BrandRepublic")