Partner of Promotion wygrała przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na przygotowanie, realizację i koordynację kampanii promocyjnej i public relations portalu wspierającego realizację działań...

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na przygotowanie, realizację i koordynację kampanii promocyjnej i public relations portalu wspierającego realizację działań 8.1 i 8.2 Programu Operacyjnego "Innowacyjna Gospodarka" (PO IG) w 2008 i 2009 roku. Agencja prowadzi działania dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zaangażowanej w realizację wybranych działań z PO IG i dysponującej funduszami unijnymi na dofinansowanie biznesu internetowego dla mikro-, małych i średnich firm.

Do zadań Partner of Promotion należą: opracowanie strategii medialnej kampanii, przygotowanie koncepcji przekazów promocyjnych, dobór kanałów dotarcia do grup docelowych oraz narzędzi umożliwiających realizację postawionych celów. Osią kampanii będzie nowy portal stworzony z myślą o przedsiębiorcach z mikro-, małych i średnich firm, którzy mogą ubiegać się o dotacje na pomysły związane z e-usługami i produktami cyfrowymi (działanie 8.1 PO IG) oraz z wdrożeniami elektronicznych rozwiązań typu BtoB (działanie 8.2 PO IG). Umowę zawarto do grudnia 2009 roku. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.