Syrup będzie pracować dla wybranych linii produktów Pumy

Firma Puma, producent obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych, wybrała nowojorską agencję Syrup do obsługi kreatywnej wybranych linii produktów. Syrup skupi...

Firma Puma, producent obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych, wybrała nowojorską agencję Syrup do obsługi kreatywnej wybranych linii produktów. Syrup skupi się na produktach Pumy związanych z grami zespołowymi, głównie piłką nożną. Działania reklamowe powiązane będą z mundialem w RPA w 2010 r. i rozgrywkami Women's Professional Soccer, które sponsoruje Puma. Inne sporty zespołowe, do jakich Puma dostarcza odzież i sprzęt, to: rugby, piłka ręczna i krykiet. Syrup dołącza zatem do innych nowojorskich agencji pracujących dla Pumy - Droga5 i ZenithOptimedia. Puma wydaje rocznie na reklamę średnio 100 mln dol. W Stanach Zjednoczonych w 2007 r. marketer wydał 15 mln dol., a w okresie I-X 2008 r. – 7 mln dol. ("AdWeek")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.