Fiat negocjuje z centralą kontynuację współpracy ze Starcomem
Centrala Fiata poinformowała europejskie oddziały o przekazaniu budżetu mediowego do WPP Group i przekazała, iż oczekuje, że wszystkie rynki dostosują...
Centrala Fiata poinformowała europejskie oddziały o przekazaniu budżetu mediowego do WPP Group i przekazała, iż oczekuje, że wszystkie rynki dostosują się do tego rozstrzygnięcia - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jak wynika z naszych informacji, polski oddział Fiata negocjuje z centralą firmy w Turynie warunki kontynuowania współpracy z dotychczas obsługującym marketera Starcomem.
Z Bogusławem Cieślarem, rzecznikiem prasowym Fiat Auto Poland, nie udało nam się skontaktować w tej sprawie.
Przypomnijmy, że zgodnie z rozstrzygnięciem europejskiego przetargu budżet mediowy Fiata oraz takich marek, jak: Alfa Romeo, Lancia, Maserati i Ferrari, ma zostać przesunięty ze Starcom MediaVest do agencji należących do holdingu WPP Group. Na rynku brytyjskim obsługę Fiata przejmuje Mediaedge:cia. (JN, BG)