Kompania Piwowarska odświeża wizerunek marki piwa Lech

Kompania Piwowarska odświeża wizerunek marki piwa Lech. - Jest to kontynuacja zmian marki zapoczątkowanych w 2004 r., kiedy wykreowano wizerunek...

Kompania Piwowarska odświeża wizerunek marki piwa Lech. - Jest to kontynuacja zmian marki zapoczątkowanych w 2004 r., kiedy wykreowano wizerunek Lecha jako brandu nowoczesnego i innowacyjnego, skierowanego do osób młodych i aktywnych - mówi Tomasz Kanton odpowiedzialny za brand PR w Kompanii Piwowarskiej. Wówczas wprowadzono m.in. zieloną butelkę, dotychczas charakterystyczną dla marek międzynarodowych jak Heineken czy Carlsberg.

Nową wizualizację Lecha przygotowała agencja Lothar Bohm, natomiast nad koncepcją puszki pracowała agencja Wilk Studio. Opakowania są teraz bardziej nowoczesne, zrezygnowano z elementów charakterystycznych dla tradycyjnych polskich marek premium jak złote motywy czy herb. W zamian za to pojawia się np. srebrny kolor, a poznańskie koziołki są zamknięte w kółku, co nadaje im bardziej charakteru ikonki niż dosłownego herbu miasta.

Wprowadzenie nowych opakowań będzie wsparte komunikacją w punkcie sprzedaży i kampanią ATL. Autorem kreacji reklam jest agencja Grandes Kochonos, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Bliższych szczegółów działań ATL nie podano. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.