Fiat może zmienić agencję na Maxusa, ale wciąż negocjuje z centralą

Jeżeli zgodnie z wynikiem europejskiego przetargu budżet mediowy Fiata zostanie w Polsce przesunięty, zyska go Maxus, jedna z agencji należących...

Jeżeli zgodnie z wynikiem europejskiego przetargu budżet mediowy Fiata zostanie w Polsce przesunięty, zyska go Maxus, jedna z agencji należących do zwycięskiej w tym konkursie GroupM. Straci go Starcom, który od kilkunastu lat jest partnerem mediowym Fiata. Jednak jak podaliśmy we wczorajszym DS "MMP", polski oddział negocjuje możliwość utrzymania współpracy ze Starcomem. Jak powiedział Bogusław Cieślar, rzecznik Fiata, wiążące decyzje w sprawie zmiany agencji zapadną w ciągu najbliższych tygodni. Według naszych informacji wszystkie oddziały Fiata otrzymały od centrali zalecenie, by dostosować się do rozstrzygnięcia przetargu mediowego. (JN, BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.