P&G wchodzi z marką Blend-a-med w segment super premium
Procter & Gamble z początkiem marca br. wprowadzi na rynek nową linię past do zębów Blend-a-med - wynika z naszych...
Procter & Gamble z początkiem marca br. wprowadzi na rynek nową linię past do zębów Blend-a-med - wynika z naszych nieoficjalnych informacji. Prawdopodobnie będzie ona miała nazwę Blend-a-med Expert. Będzie to wariant pozycjonowany jako marka super premium, o właściwościach głównie zdrowotnych. Ma być adresowany do bardzo wymagających konsumentów, szczególnie dbających m.in. o zdrowie zębów i ochronę szkliwa.
Do czasu zamknięcia tego wydania DS "MMP" nie udało nam się skontaktować z P&G i uzyskać szczegółów na temat ewentualnego wsparcia marketingowego nowości.
Dla marki Blend-a-med pracują agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, mediami dla P&G zajmuje się MediaCom Warszawa. (BG)