P&G wchodzi z marką Blend-a-med w segment super premium

Procter & Gamble z początkiem marca br. wprowadzi na rynek nową linię past do zębów Blend-a-med - wynika z naszych...

Procter & Gamble z początkiem marca br. wprowadzi na rynek nową linię past do zębów Blend-a-med - wynika z naszych nieoficjalnych informacji. Prawdopodobnie będzie ona miała nazwę Blend-a-med Expert. Będzie to wariant pozycjonowany jako marka super premium, o właściwościach głównie zdrowotnych. Ma być adresowany do bardzo wymagających konsumentów, szczególnie dbających m.in. o zdrowie zębów i ochronę szkliwa.

Do czasu zamknięcia tego wydania DS "MMP" nie udało nam się skontaktować z P&G i uzyskać szczegółów na temat ewentualnego wsparcia marketingowego nowości.

Dla marki Blend-a-med pracują agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, mediami dla P&G zajmuje się MediaCom Warszawa. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.