Sorrell chce, aby WPP postawiła na insighty

Szef holdingu WPP Group Martin Sorrell uważa, że branża musi odejść od tradycyjnego podejścia do reklamy i zwrócić baczniejszą uwagę...

Szef holdingu WPP Group Martin Sorrell uważa, że branża musi odejść od tradycyjnego podejścia do reklamy i zwrócić baczniejszą uwagę na insighty konsumenckie. W tę stronę ma właśnie ewoluować grupa WPP. Sorrell zwraca uwagę na to, że klienci nie będą korzystać z nowych narzędzi marketingowych, jeżeli agencje nie umotywują ich użycia znajomością zachowań konsumenckich. Według niego będzie to szczególnie dotkliwe dla tradycyjnych agencji reklamowych, a zwłaszcza działów kreacji. ("WARC")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.