Publicis przejmuje budżet reklamowy Carrefoura w Europie

Carrefour, największy europejski detalista, konsoliduje budżet reklamowy w Publicis Groupe. Biznes szacowany na miliard euro ma zostać przesunięty do Publicisu...

Carrefour, największy europejski detalista, konsoliduje budżet reklamowy w Publicis Groupe. Biznes szacowany na miliard euro ma zostać przesunięty do Publicisu zarówno we Francji, jak i na innych rynkach. Decyzja ta, podjęta bez przetargu, powoduje, że klienta traci zarówno Euro RSCG jako wiodąca agencja marketera, jak i inne agencje.

W Polsce dla tej sieci handlowej pracuje lokalna agencja Henyo Behrendt. Od Marii Cieślikowskiej, dyr. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefoura, nie udało nam się wczoraj uzyskać informacji nt. planów dotyczących polskiego rynku. Przekazała ona jedynie, iż polski oddział otrzymał informację o zmianie agencji. (JN, "BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.