Wirtualny świat Zozoli bawi i uczy dzieci
Mieszko SA, producent marki Zozole, odświeżył jej stronę internetową. Nowa wersja skierowana jest do grupy docelowej dzieci w wieku 7-13...
Mieszko SA, producent marki Zozole, odświeżył jej stronę internetową.
Nowa wersja skierowana jest do grupy docelowej dzieci w wieku 7-13 lat. Za jej pomocą młody konsument przenosi się w wirtualny świat Zozoli, gdzie może z bliska przyjrzeć się przygodom trójki bohaterów: Zozolki, Zozolka i Zozololka. Podczas odwiedzania wirtualnych pokoi bohaterów użytkownik może m.in. ściągać muzykę i pliki graficzne na telefon komórkowy lub zagrać w jedną z gier zręcznościowych.
Witryna ma nie tylko bawić, lecz także uczyć. W tym celu powstały Zozopedia, odpowiednik Wikipedii przeznaczonej dla młodych odbiorców, oraz liczne komiksy, które w lekkiej formie przekazują wiedzę. Ponadto w najbliższym czasie zostanie uruchomiona część społecznościowa strony. Uczestnicy Zozoklubu będą mogli zbierać punkty za określone aktywności i zdobywać nagrody.
Nową wersję strony WWW przygotowała agencja NoLabel. (DD)