R/GA przejmuje internetowy budżet Alfy Romeo wart 1,5 mln euro

Agencja R/GA zwyciężyła w przetargu na obsługę paneuropejskiego budżetu internetowego Alfy Romeo wartego 1,5 mln euro. W konkursie uczestniczyły również...

Agencja R/GA zwyciężyła w przetargu na obsługę paneuropejskiego budżetu internetowego Alfy Romeo wartego 1,5 mln euro. W konkursie uczestniczyły również MRM, AKQA i Work Club. Ostatnia z tych agencji rywalizowała ze zwycięzcą w finale przeglądu. Jego rozstrzygnięcie oznacza, że klienta traci agencja FullSix.

Alfa Romeo, marka należąca do Fiata, w przyszłym roku będzie świętować stulecie istnienia i zamierza wykorzystać tę okazję do intensywnych działań marketingowych skupionych wokół różnych modeli aut, m.in. nowej wersji linii 8C. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.