Niceday odświeża graficznie marki napojów Kentopolu

Firma Kentopol, producent wód mineralnych i napojów, nawiązała współpracę z agencją reklamową Niceday. Głównym zadaniem agencji było stworzenie nowej architektury...

Firma Kentopol, producent wód mineralnych i napojów, nawiązała współpracę z agencją reklamową Niceday. Głównym zadaniem agencji było stworzenie nowej architektury brandu Żywiecki Kryształ. Graficznie zostały uporządkowane poszczególne linie produktowe, które tworzą: wody źródlane (gazowane, niegazowane, lekko gazowane, smakowe), wody smakowe OKI (Orange, Lemon, Speed, Oranżada, Tonic, Cola) i napoje funkcjonalne Vitella. Kolejnym etapem było zaprojektowanie logotypów i zaprezentowanie ich na etykietach poszczególnych produktów. Powstała też nowa, odświeżona wersja głównego logotypu marki Żywiecki Kryształ.

Agencja projektuje także wszystkie materiały wspomagające sprzedaż. Niebawem powstanie również strona internetowa dla Kentopolu. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.