Sara Lee wprowadza kawę premium Douwe Egberts
Sara Lee Coffee & Tea wprowadza kawę premium Douwe Egberts - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Produkt już w najbliższych tygodniach trafi...
Sara Lee Coffee & Tea wprowadza kawę premium Douwe Egberts - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Produkt już w najbliższych tygodniach trafi na półki. Potwierdziły się więc nasze wcześniejsze informacje w tej kwestii, mimo że marketer w ostatnich miesiącach zdecydowanie zaprzeczał, jakoby miał plany wejścia na rynek kaw premium.
Odpowiedzialna za projekt Kamila Hadyniak, senior brand manager w Sara Lee Coffee and Tea Poland, nie skomentowała tych doniesień do momentu zamknięcia serwisu.
Nie wiadomo, kto przygotuje wsparcie dla tego launchu. Sara Lee Cofee and Tea Poland współpracuje obecnie z agencjami DraftFCB+Ad Fabrika, Data Solutions i Headlines Porter Novelli.
Marka Douwe Egberts przez bardzo krótki czas była obecna na naszym rynku w latach 90. Jest to jeden z największych brandów kawowych na świecie, znany także z obecności w gastronomii.
Obecnie najważniejszą marką w portfolio Sary Lee w Polsce jest Prima należąca do segmentu mainstream. W segmencie premium Douwe Egberts będzie konkurować przede wszystkim z Lavazzą (jej dystrybutorem jest firma Strauss Cafe Poland - dawna Elite Cafe). (TW)