W serwisie Mojageneracja.pl trwa niestandardowa kampania marki 36,6
W serwisie społecznościowym Mojageneracja.pl należącym do spółki GG Network SA trwa niestandardowa kampania marki pre-paid 36,6 Polkomtela SA. Kampania jest...
W serwisie społecznościowym Mojageneracja.pl należącym do spółki GG Network SA trwa niestandardowa kampania marki pre-paid 36,6 Polkomtela SA.
Kampania jest wirtualnym odzwierciedleniem oferty 36,6 "Gadka szmatka", która zakłada nielimitowane rozmowy z wybraną osobą przez 24 godziny. Na analogicznych zasadach opiera się akcja w serwisie Mojageneracja.pl – użytkownik wybiera jedną osobę, z którą na 24 godziny łączy się w parę, uzyskując przy tym dodatkowe funkcjonalności.
Przez dwa tygodnie trwania kampanii użytkownicy Mojej Generacji mogą połączyć się w parę Superprzyjaciół z wybranym przez siebie użytkownikiem. Wystarczy tylko na profilu wybranej osoby kliknąć w specjalny przycisk – wówczas otrzymuje ona zaproszenie do Superprzyjaźni.
Na potrzeby kampanii zaadaptowana została także strona główna serwisu, na której pojawiła się niestandardowa, spersonalizowana reklama wyświetlająca awatar i nick zalogowanego użytkownika oraz jednego z jego znajomych. Akcję wspierają standardowe formy reklamowe w komunikatorze Gadu-Gadu.
Kampanię zaplanował dom mediowy Universal McCann. Za część graficzną odpowiada agencja Point of View, a całość zaimplementował zespół programistów GG. (TWI)