Reebok wraca do korzeni i koncentruje się na kobietach
Adidas Poland wkrótce ruszy z kampanią reklamową, która będzie jednym z pierwszych efektów wdrażania globalnej strategii marki Reebok. Brand ten...
Adidas Poland wkrótce ruszy z kampanią reklamową, która będzie jednym z pierwszych efektów wdrażania globalnej strategii marki Reebok. Brand ten będzie przede wszystkim skupiał się na kobietach. Marka wyrosła na bazie popularności aerobiku.
W lutym ruszy kampania reklamowa nowej linii odzieży "On the Move". Kolekcja ma łączyć potrzeby różnych dyscyplin sportowych. Wkrótce Reebok rozpocznie także komunikację nowego planu treningowego.
Kreacja materiałów reklamowych przygotowywana jest centralnie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat.
W tym roku firma planuje wypracowanie jednocyfrowego wzrostu sprzedaży, m.in. za sprawą poszerzenia dystrybucji. Firma nie podaje wielkości tegorocznego budżetu marketingowego. (JD)