Kleopatra kontra teściowa w nowej kampanii wizerunkowej Ikei

19 stycznia br. ruszyła nowa kampania Ikei przygotowana przez agencję reklamową PZL i dom mediowy Mediaedge:cia. Jest to akcja wizerunkowa...

19 stycznia br. ruszyła nowa kampania Ikei przygotowana przez agencję reklamową PZL i dom mediowy Mediaedge:cia. Jest to akcja wizerunkowa prowadzona pod hasłem "Ty tu urządzisz". Spot reklamowy ma odmienny styl niż dotychczasowe reklamy Ikei - w obecnie realizowanej kampanii Kleopatra cierpliwie znosi uwagi teściowej krytykującej jej sposób urządzania wnętrz.

Jest to początkowa część długodystansowej kampanii. Pierwszy etap potrwa 5 tygodni, obejmuje on główne stacje ogólnopolskie (TVN, Polsat, TVP, a także kilkanaście kanałów niszowych) oraz internet (m.in. Wirtualna Polska, Nasza-klasa, Gazeta.pl). Przygotowana została też specjalna gra internetowa, w której uczestnik pomaga Kleopatrze urządzić mieszkanie, podczas kiedy teściowa jej w tym przeszkadza. Celem kampanii jest zmiana podejścia konsumentów do kwestii urządzenia mieszkań - osoba decydująca ma się poczuć jak ten, kto będzie urządzał swoją przestrzeń bez względu na komentarze innych. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.